مینا بارانی جمعه پس از پیروزی پر گل تیمش مقابل سایپا تهران اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی خوبی ارائه دادند، حریف تیم با کیفیتی بود و تا آخرین لحظه برای گل زدن می‌جنگید اما ما برتر از آنها بودیم و سه امتیاز بازی را کسب کردیم.

وی با بیان اینکه از عملکرد بازیکنانم راضی هستم گفت: در هر بازی به دنبال برد و کسب سه امتیاز هستیم اما نباید فراموش کرد که رقبای ما نیز به راحتی امتیاز نمی‌دهند و به ما فشار وارد می کنند. تیم ما روز به روز بهتر می شود و هماهنگی بین بازیکنان رضایت بخش است. 

سرمربی ملی حفاری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی را مقابل سایپا داشته باشیم گفت: سایپا امروز بسیار جنگنده بازی کرد و تیم ما را اذیت کرد اما به هر حال بازیکنانمان توانستند از موقعیت‌ها به نحو خوبی استفاده کنند که جا دارد از همه بازیکنانم تشکر کنم.

وی با اشاره به اینکه در لیگ امسال پیروزی برابر حریفان کار آسانی نیست گفت: با توجه به اینکه بازیکنان مطرح فوتسال کشور در سایر تیم‌ها تقسیم شدند،کیفیت مسابقات بالاتر رفته و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت اما متاسفانه بارها شاهد بودیم در نیمه راه یک تیم از مسابقات انصراف می‌دهد که این موضوع به تیم‌هایی که منسجم کار می‌کنند لطمه می‌زند. باید یک ضمانت‌نامه قوی از تیم‌ها گرفته شود یا فکر دیگری برای این موضوع کنند.

بارانی ادامه داد: همان‌گونه که ما از حریفان شناخت داریم آنها نیز بازیکنانمان را به خوبی می‌شناسند و در مقابل ما سعی می‌کنند یک بازی پرفشار و بسته ارائه دهند.

وی افزود: آن چیزی که مدنظر ما است تاکنون توسط بچه‌ها در تیم اجرا شده، هر چند تفاوت گل ما نسبت به تیم‌های اول و دوم پایین‌تر است اما مهم کسب سه امتیاز هر بازی است که ما تاکنون عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی حفاری با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم نقاط ضعف خود را جبران کنیم و امتیازات لازم را کسب کنیم گفت: قطعا امسال کار ما سخت‌تر است و دیگر نمی توانیم در هر بازی به راحتی پیروز شویم. در این فصل از رقابتها ۶ تیم در سطح بسیار خوبی قرار دارند و تلاش می‌کنند جز چهار تیم صعود کننده به پلی آف باشند.

وی گفت: بازیکنان مان به هماهنگی لازم رسیده اند و امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم عملکردمان را در گلزنی بهبود ببخشیم. در این فصل هدف اول ما صعود به مرحله پلی آف بوده و سپس به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم.

دیدار تیم های ملی حفاری و سایپا تهران با برتری چهار بر ۲ به سود ملی‌حفاری به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.