عبدالرضا احسانی‌نیا روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درخصوص پیگیری پرونده سرقت مسلحانه طلافروشی گتوند و موضوع سارق متواری شده بیان کرد: یکی از سارقان دستگیر شده سرقت مسلحانه به طلافروشی در خیابان استقلال گتوند از سوی فرد یا افرادی فراری داده شده است.
وی اظهار داشت: پس از اطلاع از این موضوع پیگیری‌های خود را از طریق دستگاه‌های ذیربط استان انجام دادیم.
فرماندار گتوند با بیان اینکه اداره اطلاعات پیگیر این موضوع است، افزود: دادستان شهرستان گتوند بلافاصله پس از اطلاع از موضوع پنج نفر از افراد مظنون را در این خصوص زندانی کرد.
وی گفت: به عنوان رییس شورای تامین شهرستان گتوند وظیفه دارم این موضوع را پیگیری کنم و شورای تامین شهرستان و استان و دستگاه‌های اطلاعاتی انتظامی نیز با جدیت برای شناسایی فرد یا افراد خاطی و برای دستگیری سارق متواری شده پیگیر هستند.
به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم شهرستان گتوند خواستار برخورد با عامل یا عاملان متواری شدن یکی از سارقان طلافروشی، دستگیری سارق و تسریع در رسیدگی به پرونده قتل مالک طلافروشی شدند.
عصر یکشنبه بیستم آبان‌ماه پارسال چهار سارق با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با استفاده از اسلحه، طلافروش گتوندی را در خیابان استقلال این شهر به ضرب گلوله مصدوم کردند و از محل متواری شدند.
فرد طلافروش به علت جراحات شدید در بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان گتوند فوت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.