حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد چهارشنبه در حاشیه بازدید از مشکلات اهالی منطقه کوی مشعلی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در ادامه بازدید از مناطق گوناگون اهواز در بحث آب و فاضلاب و همچنین مشکل آسفالت، به مناطق محروم و غیر برخوردار توجه ویژه ای صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این مناطق به مردم وعده هایی داده شده و بنده از سوی نظام و مقام معظم رهبری ماموریت دارم در این راستا مشکلات اینگونه مناطق در سطح استان به ویژه کلانشهر اهواز را پیگیری کنم.

امام جمعه اهواز یکی از این مناطق را کوی مشعلی عنوان کرد و گفت: دوماه پیش در بازدیدی که از این منطقه صورت گرفت، تقریبا تمام آسیب ها شناسایی شد و برای رفع آنها از سوی مسئولان برنامه ریزی های انجام گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: از دو ماه پیش تاکنون کارهایی در این منطقه در زمینه رفع مشکل فاضلاب و نیز خدمات رسانی شهرداری اهواز صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اهواز برای کوی مشعلی یک منطقه ویژه تعیین کرده، گفت: بر اساس ماموریت هایی که تعیین شده قرار است خدمات شهری به شکل بهتری طی روزهای آینده به مردم ارائه شود.

موسوی فرد فاضلاب را یکی از معضلات این منطقه عنوان کرد و گفت: مطالبه بحق مردم برطرف کردن مشکل شبکه آن است که شرکت آبفای اهواز عملیات اجرایی مربوطه را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: آسفالت نیز یکی دیگر از مطالبه های جدی مردم کوی مشعلی است که انجام آن منوط به اتمام پروژه آسفالت است.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان خوزستان پیش بینی می شود طی سه ماه آینده بخش مهمی از مشکلات مربوط به شبکه فاضلاب و آسفات این منطقه محروم رفع شود.

بر اساس این گزارش، شهردار اهواز در جمع مردم کوی مشعلی نسبت به بکار گیری یک پیمانکار خدمات شهری و اختصاص نیرو و ماشین آلات مورد نیاز برای ساماندهی به نظافت منطقه خبر داد.

موسوی شاعری پیش از این گفته بود که کوی مشعلی هنوز به شکل رسمی از شهر کارون جدا نشده و شهرداری اهواز به صورت غیر رسمی در حال ارائه خدمات به این منطقه است.

گفتنی است، صورتجلسه واگذاری خدمات شهری کوی مشعلی به شهرداری اهواز طی روزهای آینده قرار است به امضاء برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.