موسی شاعری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از روند پروژه های نیمه تمام کلانشهر اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: شرکت کیسون ادعاهایی دارد که در شورای عالی فنی درحال بررسی است البته شهرداری اهواز نیز ادعاهای حقوقی در این خصوص دارد.

وی با بیان اینکه درخصوص روند اجرای این پروژه با وزیرکشور، رییس سازمان برنامه و بودجه و استاندار خوزستان نشست هایی داشتیم، افزود: فرآیند اجرای این پروژه پیچیده است اما درحال تعیین تکلیف آن هستیم.

گفتنی است کارگران متروی اهواز حدود ۲۰ ماه حقوق از شرکت کیسون طلب دارند.

اجرای بزرگترین تقاطع غیرهمسطح جنوب غرب کشور در اهواز

شاعری ادامه داد: به زودی عملیات اجرایی بزرگترین تقاطع غیرهمسطح جنوب غرب کشور در میدان دانشگاه اهواز آغاز می‌شود، که بهره برداری از این پروژه نقش مهمی در توسعه شهر اهواز ایفا می‌کند.

وی درخصوص معضل آبگرفتگی خیابان‌های شهر اهواز پس از باران نیز گفت:پارسال وضعیت بحرانی پس از باران در اهواز ایجاد شد اما امسال آبگرفتگی بسیاری از نقاط شهر اهواز، چند ساعت پس از باران برطرف شد.

شهردار اهواز بیان کرد: در برخی نقاط اهواز مانند سه راه فرودگاه مشکل فاضلاب وجود دارد و امکان تخلیه آب سطحی وجود ندارد؛ شرکت گاز اجازه اجرای پروژه در این منطقه را نمی دهد و از این رو راهی غیر از تخلیه آب وجود ندارد.

وی ادامه داد: در بسیاری از نقاط اهواز مانند کوی انقلاب، کیانپارس، کیانشهر و کوی علوی لوله‌گذاری صورت گرفته و ایستگاه ها نیز بازبینی شده‌اند، و پیش از بارش باران، حجم گسترده‌ای از جوی‌ها لایروبی شده است.

امروز استاندار خوزستان، شهردار و اعضای شورای شهر اهواز از برخی پروژه های شهر بازدید کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.