به گزارش ایرنا دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در نخستین دیدار هفته دهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان آغاز شد.

 در فاصله ۴۵ دقیقه تا آغاز این دیدار نزدیک به ۲۰ هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند که ۹۰ درصد ورزشگاه متعلق به هواداران فولاد خوزستان بود و هواداران پرسپولیس بخش کمی از سکوها را به خود اختصاص داده بودند.

با توجه به حضور زود هنگام هزاران هوادار در ورزشگاه فولاد خوزستان، برنامه‌های فرهنگی از قبیل دعوت از خوانندگان بومی و اجرای حرکات روپایی توسط یک هوادار خوزستانی برگزار شد .

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس رأس ساعت ۱۷ برای گرم کردن پیش از شروع مسابقه وارد زمین شدند. البته بیرانوند و رادوشویچ چند دقیقه‌ای زودتر در زمین حاضر شده بودند. در ادامه بازیکنان تیم فوتبال فولاد نیز بعد از پرسپولیسی‌ها به زمین آمدند که باعث تشویق همه‌جانبه هواداران شد.

پیش از آغاز این بازی، بارها روی اسکوربورد استادیوم بابت رعایت نظم و انضباط از سوی تماشاگران تذکر داده شد. 

یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه از ستون‌های سقف ورزشگاه بالا رفته و خودش را به نزدیکی یکی از نورافکن‌های ورزشگاه رسانده بود تا روی سقف ورزشگاه بایستد که مأموران انتظامی حاضر در ورزشگاه سعی در کنترل او و پایین آوردن این تماشاگر داشتند.

دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس تاپایان نیمه اول یک بر صفر به سود پرسپولیس دنبال می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.