مدیر اجرایی دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی  در گالری انجمن هنرهای تجسمی استان گفت: این نمایشگاه از  دوم  تا هشتم آبان ماه جاری به عنوان دوازدهمین رویداد انجمن هنرهای تجسمی خوزستان از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در حال برگزار است.

محمود گل با بیان این که این رویداد در گستره ملی و با همت حوزه هنری‌ انقلاب اسلامی برگزار شده توضیح داد: دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی به شکل همزمان در  تهران در چهار بخش تصویرسازی، نقاشی، پوستر و عکس‌  و در اهواز در ۲ بخش پوستر و عکس برگزار شده است.

وی با بیان این که در این نمایشگاه ۵۰ عکس‌ و ۳۱ پوستر به نمایش گذاشته شده است گفت:  بخش پوستر پنجشنبه در گالری انجمن هنرهای تجسمی خوزستان برگزار شده و بخش عکس آن جمعه در جزیره گردشگری ریف واقع در بلوار ساحلی  گشایش می یابد.

 مدیر اجرایی این سوگواره ادامه داد: حامد مغروری، محمد صابر شیخ رضایی، مجید زارع، کاظم چلیپا، جواد مدرسی و حسین عصمتی، داوری بخش پوستر، سید حمید شریفی آل هاشم، منصوره محمدی و علیرضا گلدوزیان، داوری بخش نقاشی و فرهاد سلیمانی، مجتبی کوچکی، سید احسان باقری داوری بخش عکس آن را برعهده دارند.

نخستین سوگواره پوسترهای عاشورایی کیش در اهواز

همچنین نخستین سوگواره پوسترهای عاشورایی کیش در اهواز نیز همزمان با دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی در همان زمان در انجمن هنرهای تجسمی در حال برگزاری است.

مدیر اجرائی اولین سوگواره پوسترهای عاشورایی کیش نیز تصریح کرد:  این رویداد ملی با همت معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد کیش در اهواز برگزار شده که ۴۸ پوستر در شهر اهواز به نمایش درآمده  است.

محمد تامرادی با بیان این که عادل صدر ممتاز دبیر این رویداد است بیان کرد: اونیش امین الهی، امیر حسین قوچی بیک و  مهدی مهدیان هیات داوران این سوگواره است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.