به گزارش ایرنا مهرداد کریمیان دوشنبه شب پس از باخت تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: این پیروزی را به تیم نفت مسجدسلیمان تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند اما باخت امروز چیزی از ارزش های بازیکنانمان کم نمی کند و ما به آینده همچنان امیدوار هستیم.

مربی تیم شاهین بوشهر گفت: در بازی امروز فکر همه چیز را کرده بودیم به غیر از شوت استثنایی بازیکن حریف که مهار آن دشوار بود و کاری از دست دروازه‌بان ما برنمی‌آمد. 

وی با بیان اینکه برای تمام دقایق بازی برنامه داشتیم گفت: تیم نفت مسجدسلیمان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و به غیر از صحنه‌ای که به گل تبدیل شد دیگر هیچ موقعیتی به حریف ندادیم.

کریمیان افزود: بسیار خوب، پرفشار و جنگنده بازی کردیم و جا دارد که به بازیکنان تیمم خسته نباشید بگویم. آنها واقعا عالی بازی کردند و از جان مایه گذاشتند. 

وی ادامه داد: وقتی گل اول را خوردیم، تغییر سیستم دادیم و به جای دفاع یک مهاجم آوردیم. می‌دانستیم که از طریق بازی مستقیم می‌توانیم به گل برسیم لذا پس از ورود سعید کریمی یک موقعیت استثنایی داشتیم که متأسفانه به گل نرسیدیم. امیدوارم تیم ما به این باور برسد که می‌تواند فوتبال خوب ارائه دهد. دست تک‌تک بازیکنان تیم را می‌بوسم و به ادامه راه امیدوار هستم. 

وی در پاسخ به این سوال که حکم شما در تیم شاهین مربی است یا سرمربی، گفت: زمانی که آقای ویسی از تیم  جدا شد، از من خواست که بمانم و من هم ماندم، هیچ گاه دنبال پست و موقعیت نبودم بلکه دوست داشتم به تیم شهرم کمک کنم و تا اینجا هر کاری که از دستم برمی‌آمد انجام دادم. 

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و شاهین بوشهر با برتری یک بر صفر نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.