به گزارش ایرنا مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول روز دوشنبه در آئین بازگشایی مدارس در دبستان دفتری دزفول گفت: ۷۷ هزار دانش آموز سال تحصیلی جدید را در سه مقطع تحصیلی و ۴۲۰ واحد آموزشی آغاز کردند.

عبدالمحمد جرجانی افزود: آموزشگاه های دزفول با همکاری شهرداری ها، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاری ها و سایر نهادهای خدماتی آماده آغاز تحصیلی شدند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: با جذب نیروهای ماده ۲۸، فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و آموزشیاران سوادآموزی تا حدودی مشکل کمبود نیرو در شهرستان دزفول برطرف شده و با آغاز سال تحصیلی هیچ کلاس بدون معلم و دبیری در سطح شهرستان دزفول نداریم.

مدیر آموزش و پرورش دزفول همچنین به  افتتاح ۴۷ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در قالب پنج طرح آموزشی در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: مدرسه استثنایی ۱۲ کلاسه زنده یاد پگاه پریدار، دبیرستان ۱۲ کلاسه خانواده طاوسی، مجتمع آموزشی ۱۶ کلاسه امیرالمؤمنین (واقف افشار)، توسعه چهار کلاسه شهید مدنی روستای امیرالمؤمنین و دبستان سه کلاسه حاج محمدعلی حیدری روستای قلعه نو از جمله این طرح ها می باشند.

وی از افتتاح یک باب کتابخانه در دبیرستان کوثر نیز خبر داد و تصریح کرد: کتابخانه دبیرستان کوثر با مساحت ۲۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

جرجانی اظهار داشت: برای آغاز سال تحصیلی جدید به مناسبت ماه محرم و آغاز هفته دفاع مقدس، مدارس دزفول رنگ و بوی حسینی گرفته و برنامه های متنوعی برای آنها در نظر گرفته شده است.

۲ باب کلاس خیرساز در مدرسه دفتری دزفول افتتاح شد

مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: ۲ باب کلاس درس خیرساز از طریق سازمان نوسازی مدارس دزفول به آموزش و پرورش اضافه شد.

وی افزود: برای ساخت این کلاس ها حدود ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش ایرنا زنگ مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدارس دزفول نواخته شد.

۲۷۸/۳۰۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.