به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار شاپور احمدی شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آبادان اجرای برنامه های مختلف ورزشی، حضور بسیجیان در نماز جمعه ، دیدار با خانواده های معظم شاهد ، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان عنوان کرد.

وی به اعزام گروه های پزشکی به مناطق محروم به اروندکنار و چوئبده و ویزیت رایگان بیماران در این مناطق مرزی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:همچنین چند گروه جهادی برای ساخت خانه محرومان و بهسازی مدارس به مناطق محروم و روستایی اعزام می شوند و چند طرح محرومیت زدایی و اشتغالزایی در طول این هفته افتتاح می شوند.

سرهنگ احمدی گفت: به مناسبت روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس و سالروز شهادت سرداران رشید اسلام شهیدان فلاحی، فکوری، نامجو ، کلاهدوز و جهان آرا همایش سرداران عرصه جهاد و مقاومت با حضور سردارپاسدار  تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در آبادان برگزار می شود.

 گردهمایی نیروهای مسلح به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان

وی افزود:همزمان با سالروز شکست حصر آبادان گردهمایی نیروهای مسلح  در پنج مهر در آبادان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت:با نظر ستاد کل نیروهای مسلح امسال رژه نیروهای مسلح در آبادان برگزار نمی شود و بجای آن اجتماع نیروهای مستقر در منطقه برگزار می شود.

 ساعت یک بامداد روز پنجم مهر سال ۱۳۶۰ رزمندگان اسلام عملیاتی را  آغاز کردند که پس از دو روز به بار نشست و با شکست دشمن متجاوز بعث حصر آبادان شکست. 

۳۰۱۵/۶۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.