به گزارش ایرنا این دیدار عصر جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان ۲ تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب ناصر سالاری، عقیل کعبی، محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری، محمد قریشی، طالب ریکانی (۸۳ - بختیار رحمانی)، میلاد جهانی، مهدی حنفی، مصطفی احمدی (۴۶ - مسلم مجدمی)، جعفر سلمانی، عیسی آل کثیر(۸۰ - رضا جبیره) به میدان رفت.

تیم ذوب‌آهن اصفهان نیز با یوسف بهزادی، مهدی محمدنژاد، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی‌فر، رضا حبیب‌زاده (۸۵ - مهدی مهدی پور)، مهران درخشان‌مهر (۶۰ - احسان پهلوان)، علیرضا منظمی (۷۹ - دانیال اسماعلی فر)، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده بازی کرد.

رضا تارخ به کمک های فرهاد مروجی و محمد هاشمی‌نسب قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

جعفر سلمانی از تیم صنعت نفت آبادان و هادی محمدی و مهدی مهدی پور از تیم ذوب آهن اصفهان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که برای صعود در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر نیاز به کسب سه امتیاز این دیدار داشت بازی را بهتر از حریف اصفهانی خود آغاز کرد و اکثر حملات خود را از کناره های زمین طراحی کرد.

ذوب آهن که خطر باز شدن دروازه خود را احساس می کرد رفته رفته حملات خود را بر روی دروازه صنعت نفت آبادان آغاز کرد ولی مدافعان و دروازه بان تیم صنعت نفت اجازه خودنمایی به مهاجمان این تیم را ندادند.

صنعت نفت آبادان در دقیقه ۲۲ این بازی با استفاده از پاس های پیاپی به دروازه ذوب آهن اصفهان نزدیک شد و پاس در عمق طالب ریکانی به عیسی آل کثر مهاجم کهنه کار این تیم رسید و این بازیکن با شوتی دقیق دروازه ذوب آهن اصفهان را باز کرد تا گل اول این دیدار به ثمر برسد.

ذوب آهنی ها پس از دریافت این گل روی به بازی هجومی آوردند و در دقیقه ۲۸ شوت دیدنی قاسم حدادی فر به تیر دروازه صنعت نفت آبادان برخورد کرد.

زردپوشان آبادانی از دقیقه ۳۵ نیمه اول توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا از فشار حملات ذوب آهن رها شوند ولی زهر حملات این شکل در اندازه ای نبود که دروازه ذوب آهن را تهدید کند.

بازی در نیمه اول با تک گل آل کثیر به سود صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی متعادل دنبال شد ولی این نفتی ها بودند که بیشتر توپ را در میدان داشتند و ۲ حمله کورکورانه روی دروازه حریف خود ایجاد کردند.

از دقیقه ۶۰ به بعد تیم ذوب آهن توپ و میدان را در اختیار خود گرفتند و فشار را لحظه به لحظه بر روی دروازه میزبان خود افزایش می دادند.

در دقیقه ۶۲ محمدرضا عباسی هافبک میانی تیم ذوب آهن اصفهان با شوتی دیدنی از پشت محوطه جریمه موفق شد توپ را به گوشه دروازه تیم صنعت نفت بچسباند تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه بازی، نفتی ها که نمی خواستند امتیازات این بازی خانگی را از دست بدهند بر روی دروازه ذوب آهن فشار وارد کرد ولی مدافعان سرعتی ذوب آهن اجازه نزدیک شدن به دروازه را به آنها ندادند.

بازی در حالی به پایان رسید که تیم صنعت نفت آبادان در ۳۰ دقیقه پایانی حاکم مطلق میدان بود ولی موقعیت های این تیم راه به جایی نبرد تا امتیازات بین ۲ تیم تقسیم شود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این تساوی پنج امتیازی شد و در مکان هشتم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.