به گزارش ایرنا حمیدرضا رجبی شنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که نکونام چون کسالت داشت نتوانست به نشست خبری بیاید و عذرخواهی کرد. در مورد بازی باید بگویم سپاهان یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های چند سال اخیری است که دیدم، در حالی که ما چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم.

وی با بیان اینکه حریف مهره‌های بسیار خطرناکی داشت، اما به خوبی توانستیم آنها را کنترل کنیم افزود: سپاهان هر ۲ بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و در شرایط ایده‌آل به اهواز آمد. با این حال ما توانستیم بازی خوبی را مقابل آنها انجام دهیم. 

مربی فولاد گفت: فولادی که در بازی‌های اخیر دیدید فولاد واقعی نیست، ما خیلی بهتر از این خواهیم شد. با آمدن افراد غایب‌مان حتماً تیم بهتری را راهی مسابقات خواهیم کرد.

وی گفت: استرس شدیدی بر بازی حاکم بود لذا هر ۲ تیم در نیمه اول در امر بازی‌سازی خوب ظاهر نشدند. ما خیلی خوب سپاهان را کنترل کردیم، اگرچه معتقدم بازیکنان جوان‌مان در این بازی کم‌ تجربه عمل کردند و انتظارمان از بازیکنان باتجربه به مراتب بیشتر بود.

رجبی در خصوص جذب بازیکن در خط هافبک گفت: تا ۲ هفته پیش قرار نبود ما بازیکن خارجی جذب کنیم و باشگاه اعلام کرد که شرایط جذب بازیکن خارجی فراهم نیست. با این حال و با توجه به شرایط سختی که برای تیم پیش آمد باشگاه درخواست کادر فنی را قبول کرد و قرار شد ما یک هافبک طراح خارجی جذب کنیم. به همین خاطر فیلم ۲۰، ۳۰ بازیکن را دیدیم و هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم. البته یکی دو بازیکن را انتخاب کردیم، اما حاضر نشدند به ایران بیایند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایطی که فولاد دارد ما امسال نتوانستیم بازیکن میلیاردی جذب کنیم، در واقع در فصل نقل‌وانتقالات فولاد توانایی فولاد توانایی خرید بازیکن میلیاردی نداشت به همین خاطر به این نتیجه رسیدیم که حداقل بازیکن خارجی جذب کنیم و تا هفته آینده این کار را خواهیم کرد.

دیدار تیم های فولاد و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.