به گزارش ایرنا سعید آذری جمعه در نشست با اعضای کانون هواداران فولاد ضمن تمجید از هواداران فولاد اظهار داشت: هواداران سرمایه های اصلی و یار دوازدهم تیم هستند البته باید بگویم که رمز موفقیت و سیاست اصلی باشگاه، " اتحاد " است.

وی با بیان اینکه هر قومیتی که وارد ورزشگاه شهدای فولاد شود برای ما قابل احترام و قدمش روی چشمان است گفت: همه ما یک مشت هستیم و این مشت هیچ وقت نباید گشوده شود چرا که رمز موفقیت و پیروزی ما اتحاد و همدلیمان است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خطاب به هواداران این تیم گفت: این جلسه فوق العاده برای من مهم بود زیرا نشست با شما که از ارکان اصلی باشگاه هستید و یار دوازدهم تیم محسوب می شوید، برای من اهمیت بالایی دارد.

وی بیان کرد: در هر باشگاهی که فعالیت داشته ام، رابطه ام با هواداران خوب بوده است. خیلی خوشحالم که این جلسه در ایام محرم برگزار شد و امیدوارم برکات این ماه شامل حال ما نیز شود. باشگاه فولاد، ساختار بی همتایی دارد ولی باید سازماندهی شود.

آذری افزود: من تنها ۲ نفر را با خودم از اصفهان به اهواز آوردم که سال ها است با من کار می کنند و مورد اعتمادم هستند. من مدیری هستم که به اعضای باشگاه اعتماد دارم و با همین تیم نیز کار می کنم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: کار زیادی در باشگاه وجود دارد که باید با کمک هم انجام دهیم. خواهش من این است فقط رسانه رسمی باشگاه را دنبال کنید تا در جریان اخبار صحیح و دقیق باشگاه و تیم قرار بگیرید و تحت تاثیر اخبار نادرست فضای مجازی قرار نگیرید. 
وی با بیان این که مدیرعامل شرکت، هواداران، امکانات باشگاه و ... مولفه های پیروزی تیم فولاد هستند، افزود: خوشحالم مدیرعامل باشگاهی هستم که مربی آن نکونام است. در کادر فنی، ۲ مربی معروف اسپانیایی و ۲ مربی خوزستانی هست که به همراه دیگر همکاران جواد نکونام مشغول به فعالیت هستند.
آذری گفت: باشگاه فولاد بهترین هواداران را دارد و باید یک جای آبرومند و خوب را برای کانون هواداران باشگاه آماده کنیم تا بتوانند به راحتی کارهای خود را انجام دهند. هر کسی که بخواهد با من صحبت کند، در دفتر من به روی او باز است. 
وی افزود: پای تیم باید ایستاد و هر وقت احساس کنم هواداران از ماندنم در تیم ناراحت هستند یا این که به تیم تحمیل شده ام از کسی ناراحت نمی شوم و می روم، معتقدم هواداران، مدیرعامل و همگی باید اصول همدیگر را رعایت کنیم و حول یک محور کار کنیم. 

سعید آذری چندی پیش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد جایگزین حبیب رضایی شد.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.