یعقوب علیدادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، زیربنای این موکب را ۶۰۰ متر مربع بیان کرد و افزود: این موکب با پشتیبانی و کمک مردم شهرها و روستاهای شهرستان گتوند در مرز چذابه احداث می شود.
وی ادامه داد: موکب شهدای شهرستان گتوند شامل ۲ سالن ویژه آقایان و بانوان، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و اتاق جلسات است.
مسئول موکب شهدای شهرستان گتوند با اشاره به اینکه امسال برای پنجمین سال میزبان زائران در ایام اربعین حسینی هستیم، گفت: پیش از این موکب شهرستان گتوند با داربست و چادر برپا می شد و امیدواریم با احداث این طرح بتوانیم به خوبی از زائران کربلای معلا استقبال و پذیرایی کنیم. 
علیدادی افزود: هر سال بیش از یکهزار زائر خانم و آقا برای استراحت در موکب شهدای شهرستان گتوند اسکان داده می شدند.
وی گفت: برگزاری آیین های عزاداری، توزیع اقلام بهداشتی، برپایی غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی، پخت و توزیع غذای گرم و برپایی نماز جماعت از جمله اقدامات موکب شهدای شهرستان گتوند در ایام اربعین در مرز چذابه است.
به گزارش ایرنا، جمعی از خیران روستای دشت بزرگ بخش عقیلی گتوند نیز در این سال ها موکبی با نام ثارا... در عمود ۲۳۵ بین نجف و کربلا برپا کرده و از زائران اربعین حسینی سراسر کشورهای جهان استقبال و پذیرایی کردند.
چذابه و شلمچه ۲ کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی در استان خوزستان هستند.
۷۴۶۷ /۶۰۳۷

باند سارقان زورگیر در گتوند دستگیر شدند

دزفول - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان گتوند گفت: سه سارق سابقه دار که در شهرستان گتوند اقدام به زورگیری و سرقت احشام مردم می کردند، در عملیات ضربتی پلیس دستگر شدند.

فتح اله پارسایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای این باند با سوء استفاده از پلاک جعلی با خودروی پژو اقدام به زورگیری و سرقت احشام و اموال مردم می کردند، که پلیس در اقدامی غافلگیر کننده و پس از تیر اندازی به خودروی این سارقان آنها را دستگیر کرد.
وی گفت: این سارقان پس از دستگیری در بازجویی اولیه به چهار فقره سرقت و زورگیری اعتراف کردند، ضمن اینکه تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان گتوند ادامه داد: ۲ سارق که اقدام به سرقت موتورسیکلت مردم می کردند، در اقدام به موقع پلیس در گتوند دستگیر شدند.
سرهنگ پارسایی با اشاره به اینکه از این سارقان سه موتورسیکلت مسروقه کشف شد، افزود: این سارقان راهی زندان شدند.
وی ادامه داد: مالباختگانی که احشام و یا موتورسیکلت آنها به سرقت رفته ، و از این سارقان شکایت دارند، به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گتوند مراجعه کنند.
۷۴۶۷ / ۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.