به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود: از دستگاه قضا تقاضا می شود با مالکان باغ‌هایی که از این مکان ها برای اشاعه منکرات و مواد مخدر استفاده می کنند برخورد شدید قانونی داشته باشد .
وی همچنین در خصوص برخورد با عوامل بدحجابی و بی حجابی گفت: در نشستی که با حضور  مسوولان امنیتی دزفول برگزار شده موضوع بدحجابی و بی حجابی در فروشگاه های بزرگ مطرح شده و راهکار برخورد با این معضل بررسی شده است.
امام جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه های امروز ضمن تقدیر از اقدامات اخیر قوه قضائیه گفت: تحقق عدالت جز با مبارزه گسترده با فساد ‌ و رانت خواری حاصل نمی‌شود . عملکرد قاطع قوه قضائیه با جرائم  و فساد بارقه امیدی در دل مردم روشن کرد. اختلاس‌های میلیاردی نشان داد حرام خوری و دست درازی به بیت المال نتیجه دوری از تقوا و به حق خود قانع نبودن است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی به دیدار اعضای گروه های جهادی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: کار جهادی حاصل ایمان و اراده است که باید با تشویق جوانان و قدردانی و انعکاس فعالیت‌هایشان از آنها حمایت کرد.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه جامعه امروز تشنه کار جهادی است گفت: کار جهادی باید به عنوان فرهنگ نهادینه شود و مسوولان آن را سرلوحه کار خود قرار دهند .
 امام جمعه دزفول به دیدار اخیر رئیس جمهوری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: التزام عملی به شعارهای انقلابی و حرکت های انقلابی ، داشتن برنامه برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مقابله با هر نوع رانت خواری و فساد اداری، دل بریدن از بیگانگان و اتکا به توان داخلی، جوان گرایی، خدمت شبانه روزی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی ، نداشتن نگاه مادی مسوولان در مدیریت، حفظ بیت المال و جلوگیری از حیف و میل آن باید سرلوحه کار مسوولان باشد. 
حجت الاسلام قاضی دزفولی مسوولان را به گرفتار نشدن به حواشی ، توجه به مسائل اصلی کشور، جلوگیری از ولنگاری فرهنگی و نهادینه کردن فرضیه امر به معروف و نهی از منکر توصیه کرد .
۷۲۷۸/۶۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.