رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز گفت: بامداد امروز بر اثر برخورد خودرو پژو 405 با درخت در جاده اهواز - اندیمشک یک مجروح برجای ماند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، آتشپاد علی تراب پور با اعلام این خبر اظهار داشت: بامداد امروز شنبه 19 مردادماه ساعت 2 و 14 دقیقه، طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان، برخورد خودرو پژو 405 با درخت واقع در جاده اهواز - اندیمشک اطلاع رسانی شد.

وی افزود: نیروهای عملیاتی و امداد و نجات سریعاً با 2 دستگاه خودرو اطفا حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات را به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز ادامه داد: خودرو پژو در حین حرکت در مسیر به علت سرعت زیاد و عدم کنترل راننده به درخت برخورد که راننده خودرو بر اثر این حادثه مصدوم و درون اتاقک گرفتار و قادر به خارج شدن از داخل خودرو نبود.

آتشپاد تراب پور عنوان کرد: آتش نشانان، با ایمن سازی محل حادثه و نصب علائم هشدار دهنده در مسیر، با استفاده از ابزار تخصصی راننده را با احتیاط کامل از داخل خودرو خارج کردند و به امدادگران اورژانس جهت درمان تحویل دادند.

وی در پایان اعلام کرد: ماموران آتش نشانی خودرو را به وسیله جره ثقیل به حالت اولیه برگرداندند و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.