به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین عبدالهی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود: برخورد قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی گشودن پنجره عدالت در جامعه است که جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: رییس قوه قضاییه برخورد قاطع، سرعت در پیگیری و برخورد با دانه درشت های مفاسد اقتصادی را در پیش گرفته که باعث شده مردم شتاب بیشتری در برخورد با عوامل فساد احساس کنند.
امام جمعه موقت دزفول بیان کرد: با این برخوردهای قاطع ثابت شد نظام با هیچ کس رودربایستی ندارد و مفسدان اقتصادی یا در زندان به سر می برند و یا در حال روانه شدن به زندان هستند.

بیشتر معضلات اجتماعی غرب ناشی از بی توجهی به عفاف و حجاب است
حجت الاسلام عبدالهی در ادامه خطبه ها درباره وضعیت عفاف و حجاب در جامعه و ابراز نگرانی از بی توجهی به آن گفت: مسوولان باید شبانه روزی در این حوزه تلاش کنند و مشخص کنند چه برنامه ای برای نهادینه کردن عفاف و حجاب در جامعه دارند و چه تدبیری برای برخورد با هنجارشکنان دارند.
وی امنیت روحی و روانی خانواده را در گرو پوشش در اجتماع دانست و افزود: با هرگونه تهاجم فرهنگی و مظاهر فرهنگ غرب که قصد ورود به جامعه ما را دارند چه در قالب کنسرت و چه در قالب مدگرایی به شدت برخورد خواهد شد.
امام جمعه موقت دزفول در بخش دیگری از خطبه ها از حضور مسوولان در میان مردم و مساجد تقدیر و با گلایه از حضور نیافتن برخی دیگر از مسوولان در بین مردم گفت: درخواست می شود میز خدمت در مصلا برقرار شود و مسوولان در جریان مشکلات مردم قرار گیرند.

وی همچنین به دیدار رهبر معظم انقلاب با جوانان نخبه کشور اشاره کرد و بیان کرد: اقتدار کشور در گرو فعالیت های علمی جوانان نخبه، و پیشرفت کشور در گرو نگاه انقلابی و جهادی  است.
امام جمعه موقت دزفول همچنین بر شرکت حداکثری در انتخابات اسفند ۹۸ تاکید کرد و گفت: هر عاملی که به منزله یک خط قرمز مانع حضور مردم در انتخابات شود خیانت محسوب می شود .
وی در خصوص سرقت اخیر از مادر یک شهید در دزفول نیز بیان کرد: پرستار یک مادر شهید به عنوان یک عامل نفوذی سارقان را راهنمایی کرده که اکنون دستگیر شده و در زندان به سر می برند.
حجت الاسلام عبدالهی در پایان خطبه ها از پخش موسیقی شاد در برخی پارک ها ‌ و تفرجگاه های دزفول همزمان با شب شهادت ائمه (ع) انتقاد کرد.
۷۲۷۸ / ۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.