شرکت عملیات غیر صنعتی و صنایع پتروشیمی واقع در شهرستان بندر ماهشهر، به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار از اهالی رسانه و صاحبانه قلم این شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان بندر ماهشهر، پیش از ظهر امروز سه شنبه ۱۵ مردادماه، شرکت عملیات غیر صنعتی و صنایع پتروشیمی طی مراسمی از  اهالی رسانه در شهرستان ماهشهر تقدیر نمود.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی، مدیران روابط عمومی صنایع پتروشیمی و خبرنگاران ماهشهر، بندر امام خمینی، شهر چمران و شهرک طالقانی، گرد هم آمدند تا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره زنده یاد داریوش اصغرزاده پیشکسوت اصحاب رسانه شهرستان بندر ماهشهر، با حضور خانواده آن مرحوم این روز را به برگی از تاریخ پیوست کنند.

مرتضی حیدری چهره بی بدیل و صدای آشنای صدا و سیمای کشور، از دیگر میهمانان ویژه این نشست بود.

آتش زمزم، مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی، در ادامه این نشست ضمن گرامی داشت ۱۷ مرداد، سال روز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار به ایراد سخن پرداخت و گفت: به جان خریدن این حجم از بار مسئولیت، سختی و فشار، استرس و هیجان، دغدغه و مشغله، دردسر و فعالیت با کمترین و ناچیزترین درآمد، تنها یک دلیل واضح و مشخص به نام عشق را به همراه خواهد داشت، عشق به رسالت خبری و خدمت معنوی.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه خبر و رسانه و همچنین تأثیر گذاری آن در جامعه، افزود: عرصه خبر در تمام دنیا تأثیر گذاری های مهم و حائز اهمیتی در کشورها دارد، به همین دلیل است که دولت مردان و صاحبان قدرت، اولین الویت خود را در اختیار گرفتن رسانه ها و در دست داشتن آن ها می دانند.

آتش زمزم در این مراسم از لزوم وحدت و همدلی در میان خبرنگاران و همچنین حفظ ارزش قلم و رسالت خبری، سخن گفت.

در پایان مراسم، شرکت عملیات غیر صنعتی از جانب خود و دیگر صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه با هدایای نقدی و غیر نقدی از خبرنگاران تقدیر و تجلیل کرد.

WhatsApp Image 2019-08-06 at 7.43.19 AM(2)

WhatsApp Image 2019-08-06 at 7.43.19 AM(1)

WhatsApp Image 2019-08-06 at 7.43.19 AM(3)

WhatsApp Image 2019-08-06 at 7.43.19 AM(5)

WhatsApp Image 2019-08-06 at 7.43.19 AM

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.