فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری 4 نفر از عوامل ایجاد نزاع دسته جمعی توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسکندر جماشیانی اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان شادگان، ماموران این فرماندهی به منظور بررسی موضوع سریعا راهی منطقه شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد دو طایفه به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده و اقدام به تیراندازی کردند، که با حضور به موقع پلیس در محل حادثه درگیری خاتمه پیدا کرد.

فرمانده انتظامی شادگان تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از حضور در صحنه درگیری، موفق به کشف 3 سلاح جنگی و 6 سلاح شکاری غیر مجازی که در درگیری استفاده می شود، شدند.

سرهنگ جماشیانی بیان کرد: در این رابطه 4 نفر از عاملان اصلی نزاع و درگیری که اقدام به تیراندازی کردند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

وی در پایان با بیان اینکه حضور به موقع پلیس مانع گسترش نزاع شد، تاکید کرد: برخورد با چنین مواردی یکی از وظایف پلیس است، پلیس با هرگونه ناامنی در جامعه قاطعانه برخورد می کند و افرادی که به هر دلیل دست به قانون شکنی میزنند، بدانند که عواقب سختی در انتظار آن هاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.