به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور چهارشنبه در دیدار با جمعی از خبرنگاران شهرستان آبادان به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه اظهار داشت:مدیران دستگاه های اجرایی در آبادان از ظرفیت خبرنگاران برای ارائه خدمات نظام و شنیدن مشکلات مردم به خوبی استفاده نکردند.

وی از خبرنگاران به خاطر موقعیت شغلی و ارتباط خوب با گروه های مختلف مردم همانند یک پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نام برد و افزود:خبرنگاران نیازها، مشکلات و مسائل شهرستان از جمله مشکلات شهرک های صنعتی، جامعه کارگری در پالایبشگاه آبادان و اشتغال در منطقه را آسیب شناسی کرده و به مدیران و مسئولان منعکس می کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور ضمن تقدیر از خبرنگاران بخاطر پوشش خبری خطبه های نماز جمعه افزود:رسالت خبرنگاری ایجاب می کند واقعیت ها  را به صورت واقعی و بدون کم و کاست منعکس کنند و این مهم جلو انتشار  ماطلب نادرست را می گیرد.

 وی بررسی و آسیب شنایی مشکلات شهرستان از جمله بیکاری و جامعه ملوانی بخصوص  کالای همراه ملوان و ته لنجی را خواستار شد و گفت:همه با قاچاق کالا مخالف اند ولی نباید معیشت و کسب و کار مردمی که از طریق ملوانی امرار معاش می کنند به خطر  افتد.

امام جمعه آبادان در ادامه از تشکیل کارگروهی با حضور خبرنگاران این شهرستان برای بررسی چالش هایی چون تیراندازی در مجالس جشن و عزا و آسیب شناسی طلاب خبر داد.

در این جلسه خبرنگاران مشکلات کاری خود از جمله بیمه خبرنگاران را با امام جمعه شهرستان آبادان در میان گذاشتند.

نخستین نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پنج مرداد سال ۱۳۵۸ به امامت آیت‌الله سیدمحمود طالقانی در دانشگاه تهران اقامه شد.

۳۰۱۵/۶۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.