به گزارش ایرنا علی خدادادی شنبه در آیین آغاز عملیات ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای بین شهری شهید دستیاری امیدیه در محور امیدیه ـ دیلم بیان کرد: ساخت این پایگاه ها در مسیرهای شهرستان های شوش، باوی، مسجدسلیمان (2 پایگاه)، دشت آزادگان و امیدیه  است.

وی با اشاره به آغاز عملیات ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای محور امیدیه - دیلم  بیان کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال آن تامین اعتبار شده و بقیه اعتبار مورد نیاز از سوی شورای برنامه ریزی امیدیه مصوب شده و امیدواریم  با حمایت شورای برنامه ریزی و فرماندار شهرستان امیدیه این پایگاه هرچه سریع تر در این منطقه پرخطر احداث شود.

وی گفت: پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در کنار پایگاه های اورژانس و پلیس راه لازم و مکمل همدیگر در نجات جان مسافران و رسیدگی به حوادث جاده ای هستند.

خدادادی اظهار داشت : در روزهای آینده، عملیات ساخت پایگاه امداد و نجات گلگیر در محور مسجدسلیمان ـ هفتکل آغاز می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: پایگاه امداد ونجات جاده ای امیدیه بخش های ویژه برای عملیات های امداد جاده ای، محلی برای اسکان اضطراری مسافران در راه مانده و باند مخصوص فرود بالگرد برای ارائه خدمات امداد هوایی به ویژه در ایام نوروز است.

۷۱۵۸/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.