شش بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان از همراهی این تیم برای سفر به تهران و شرکت در جام شهدا امتناع کردند.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، در حالی که ظهر امروز کاروان فولاد قصد داشت، اهواز را جهت شرکت در تورنمنت چهارجانبه جام شهدا به مقصد تهران ترک کند، شش بازیکن تیم، میثم دورقی، حسن بیت سعید، احسان مرادیان و  فرزاد جعفری، سینا مرادی، ایوب والی به صورت هماهنگ و باوجود این که در فرودگاه حاضر شده بودند، تیم را برای سفر به تهران همراهی نکردند.

باشگاه فولاد، به دلیل نتایج ضعیف تیم در فصل گذشته که باعث دلخوری هواداران شده بود، جریمه ای برای بازیکنان فصل پیش در نظر گرفت که وقتی امروز این بازیکنان از این موضوع اطلاع پیدا کردند، به صورت هماهنگ دست به اعتصاب زدند.

در حالی این اعتصاب رخ داده است که باشگاه فولاد همیشه جزو باشگاه هایی بوده که در پرداختی و پاداش به بازیکنان کوتاهی نداشته و تلاش داشته است که مطالبات بازیکنان را نیز به موقع پرداخت کند. این که اکنون تصمیم گرفته به احترام هواداران، بازیکنان را به خاطر نتایج ضعیف فصل قبل جریمه کند، موضوعی است که بازیکن حرفه ای که پول خوب هم می گیرد باید به آن احترام بگذارد.

اکنون نیز باتوجه به این که این بازیکنان قصد حضور در تمرینات و اردوی تهران را ندارند، حضور فولاد در تورنمنت چهارجانبه جام شهدا در هاله ای از ابهام است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.