به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده عصر یکشنبه در دوره توانمندسازی، هم اندیشی و هم افزایی مساجد متولی طرح شهید بهنام محمدی در ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود اشاره کردند که دشمن آرایش نظامی گرفته و هر زمانی که هشدار رهبر معظم انقلاب جدی گرفته شده و متناسب با آن عمل کردیم می توانیم از توطئه های دشمن در امان بمانیم.
وی افزود: بی شک اگر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل نکنیم و دشمن را دست کم بگیریم، آسیب‌های جدی را پیش رو خواهیم داشت .
امام جمعه موقت اهواز گفت: خیلی‌ها در دوران دفاع مقدس نبوده و شاید آن را به یاد ندارند اما در زمان جنگ برخی از مسئولان و سیاستمداران به خصوص در مجلس سوم فرمایشات امام را جدی نگرفتند و از همین کم توجهی آسیب دیدیم.
وی بیان کرد: رفتار جریانات سیاسی در مجلس سوم به نوعی بود که گویا جنگی در کشور رخ نداده است.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: در شرایط کنونی نیز اگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بین مسئولان، مردم و تمام بخش‌ها و ارکان نظام جدی گرفته شود، به هیچ عنوان نگرانی نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: آمریکا جنگ اقتصادی را علیه ایران آغاز کرده که با تدبیر می‌توانیم از این جنگ اقتصادی نیز به سلامت خارج شویم.
امام جمعه موقت اهواز گفت: تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری اعتماد مردم را کاهش می دهد فضا را برای نفوذ دشمن بازتر می‌کند که باید از آن پرهیز کرد.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: اقدامات فرهنگی نباید تنها در مساجد صورت گیرد بلکه مدارس نیز می تواند ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی باشد.
وی تصریح کرد : خانواده ها باید بدانند که تا زمانی که فرزندانشان به مسجد می‌آیند بیمه می‌شوند و از آسیب های اجتماعی در امان می‌ مانند .
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: توجه ویژه به جوانان در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم نشان می دهد که این قشر از جامعه تا چه اندازه در سرنوشت کشور تاثیر گذار بوده و می توانند آینده ایران را روحیه انقلابی رقم بزنند.
وی افزود: دشمن با تمام وجود هجمه خود را علیه ایران آغاز کرده که با اتحاد و همدلی و توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب می‌توانیم مقابل هر توطئه ای ایستادگی کنیم.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: بخش خواهران در مساجد باید فعال تر شود چرا که یکی از اهداف شوم دشمن ، کاهش حیا در بین زنان و غیرت در بین مردان است.
وی تصریح کرد : اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مورد یکی از اقدامات موثر در جذب جوانان انقلابی و خنثی کردن توطئه‌های دشمن باشد.
وی بیان کرد : مساجد و نواحی بسیج در سطح استان تاکنون در این زمینه اقدامات موثری داشته‌اند که امید است به الگویی برای سایر استان ها تبدیل شود.
دوره توانمند سازی ،هم اندیشی و هم افزایی مساجد متولی طرح شهید بهنام محمدی عصر یکشنبه با حضور حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز و جمعی از فرماندهان نواحی بسیج و هیات امنای مساجد در ناحیه مقاومت امام علی (ع) برگزار شد .
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.