به گزارش ایرنا ابراهیم نصیری روز یکشنبه در جلسه نرخ ‌گذاری اماکن ورزشی دولتی و خصوصی بیان کرد: باشگاه‌های ورزشی در راستای کاهش هزینه درمان، ارتقا سطح سلامت، ایجاد شور و نشاط اجتماعی بار عمده ‌ای را از دوش دولت برداشته‌ اند.
وی با بیان اینکه ورزش پدیده‌ ای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است و این موضوع روز به روز نیز در حال گسترش است گفت: در حوزه اقتصادی و به کمک بخش خصوصی سرمایه ‌گذاری‌ بسیار ارزشمندی در ورزش خوزستان صورت گرفته که امیدواریم این روند ادامه داتشه باشد.
معاون توسعه ورزش اداره ‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه ورزش در کاهش آسیب‌ های اجتماعی و فرهنگی جامعه اثرگذار است افزود: با توجه به اینکه ورزش نقش به سزایی در حوزه اشتغال و درآمد زایی دارد، می توان با بهره ‌گیری از ظرفیت ‌های انسانی در بخش خصوصی و دولتی به احداث پروژه های ورزشی استان کمک کرد.
وی گفت: در دنیای امروزی تمام نگاه ها متوجه به ورزش و ورزشکاران است به گونه ای که چند شبکه به صورت روزانه فعالیت های ورزشی سراسر جهان را پوشش می‌ دهند که این موضوع نشان از اهمیت ورزش در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.
نصیری با اشاره به ورود بخش خصوصی و سرمایه ‌گذاری آن در ورزش کشور گفت: علاقه مردم برای حضور در باشگاه ‌های ورزشی بیش از گذشته است که این موضوع به سلامت افراد جامعه کمک می کند. باشگاه‌ های ورزشی از مکان‌ هایی هستند که اوقات فراغت شهروندان در سنین مختلف را پوشش می‌ دهند از این لحاظ این فضاها باید مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران قرار بگیرد.
وی در ادامه به همکاری شهرداری ها با باشگاه داران بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: در تمام دنیا شهرداری ‌ها به ورزش یارانه می ‌دهند اما متاسفانه برخی از مناطق شهرداری اهواز در این خصوص با ما همکاری نمی کنند و درمواردی به باشگاه داران سخت می گیرند اگر چه شهردار اهواز اقدامات خوبی در زمینه ورزش داشته است.
در این نشست برخی از باشگاه داران بخش خصوصی و دولتی به ارایه پیشنهادات و مشکلات این بخش پرداختند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.