معصومه خنفری شامگاه چهارشنبه در این خصوص اظهار داشت: بعد از ظهر امروز به دلیل فشار شبکه و اتصالی یکی از کولرهای در طبقه دوم اردوگاه هادی آباد شهر کارون برق ساختمان محل اسکان سیل زدگان قطع شد.
وی با بیان اینکه برای رسیدگی به مشکل به وجود آمده ساعاتی برق ساختمان قطع بود، گفت: به طور طبیعی با این حادثه برق پمپ آب در این اردوگاه نیز از مدار خارج شد.
رئیس شورای تامین شهرستان کارون تصریح کرد: در حال حاضر برق ساختمان اردوگاه وصل است و علاوه بر اینکه سیستم های خنک کننده در حال کار هستند پمپ آب نیز در مدار قرار گرفت.
خنفری برخی اظهارات مبنی بر اینکه قطع برق این اردوگاه با دستور فرمانداری شهرستان صورت گرفته را شایعه پراکنی عنوان کرد و افزود: ساکنان این اردوگاه بعد از اینکه واحدهای مسکونی ها آنها همزمان با سیلاب اخیر در بخشی از مسکن مهر شیرین شهر دچار آبگرفتگی شد در هفته های پایانی فروردین ماه به کمپ هادی آباد منتقل شدند.
فرماندار شهرستان کارون یادآور شد: اهالی این بخش از پروژه مسکن مهر که شامل 10 خانوار می شوند قرار است به محل اسکان جدید یعنی یکی از مدارس شیرین شهر منتقل شوند.
بر اساس این گزارش، پیش از این ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که محتوای آن آبگرفتگی کامل شیرین شهر بوده اما چنین موضوعی صحت نداشت و تنها 10 واحد مسکونی مربوط به مسکن مهر این منطقه دچار آبگرفتگی شده بودند.
شیرین شهر یکی از شهرهای جدید کشور است که در استان خوزستان و در محدوده شهرستان کارون قرار دارد و در سال 1383 به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری کشور رسید.
شهر جدید شیرین شهر مرکز ثقل 5 شرکت نیشکر خوزستان است و در کنار یک صد و سی و دو هزار هکتار از مزارع نیشکر قرار دارد.
9931/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.