به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه زاری بیان کرد: آسمان خوزستان تا 24 ساعت آینده نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود و انتظار می رود از ظهر چهارشنبه تا اوایل شنبه شاهد ناپایداری، رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه به ویژه در نیمه غربی و شمالی و ارتفاعات خوزستان باشیم.
وی افزود: همچنین با توجه به شرایط همرفتی در خوزستان انتظار وقوع گرد و غبار موقتی و محلی در مناطق غربی، مرکزی و جنوبی استان برای روز چهارشنبه وجود دارد.
سبزه زاری ادامه داد: در 24 ساعت گذشته شوش با 40 و ایذه با 12درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان بودند؛ حداکثر دمای اهواز در این مدت 38 و حداقل 21 درجه سانتیگراد گزارش شده است.
گرد و غبار روز شنبه برخی نقاط خوزستان را فرا گرفت و بر اساس گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، بیشترین میزان گرد و غبار یک هزار و 150 میکروگرم بر مترمکعب در ماهشهر گزارش شده است.
بر اساس این گزارش میزان بارندگی از ابتدای سال زراعی جاری (یکم مهر 97) تا 15 اردیبهشت 98، در حسینیه اندیمشک یک هزار و 114، ایذه 982.2 و دهدز 773.8 میلیمتر ثبت شد.
3004/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.