حمید غفاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی کارگری کشور جهت اعزام به رقابت های جهانی اسپانیا از روز هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی شوش آغاز شده و تا روز 16 همین ماه ادامه دارد.
رییس هیات ورزش کارگری خوزستان ادامه داد: امیدواریم این اردو بتواند در روند آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی کارگران ایران موثر بوده و بتوانیم همانند دوره گذشته عنوان قهرمانی رقابت های جهانی را از آن خود کنیم.
وی افزود: عیسی بیگلو در وزن 55 کیلو گرم، سجاد صالح پور در وزن 60 کیلوگرم ، محمود سلیمی راد در وزن 63 کیلوگرم، احمد خرسانی پور در وزن 67 کیلوگرم، جواد صابری پور در وزن 72 کیلوگرم، محمد جعفر توسلی در وزن 77 کیلو گرم ، مهرداد بهرامی در وزن 82 کیلوگرم ، مهدی خانی چگینی در وزن 87 کیلوگرم ، حسن شکری در 97 کیلوگرم و امید حاجی تبار در 130 کیلوگرم اعضای تیم ملی را تشکیل می دهند.
با بیان این که کشتی گیران در حال حاضر زیر نظر مربیان و مسئولان تیم به تمرینات آماده سازی مشغول هستند افزود: تیم کشتی فرنگی کارگران ایران در رقابت های دوره پیشین که در کشور لتونی برگزار شد، با کسب هفت مدال طلا به مقام قهرمانی رسید و امسال نیز برای تجدید عنوان قهرمانی خود تلاش خواهد کرد.
به گزارش ایرنا روز گذشته حمید ظریف خسرج رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش با حضور در محل تمرین تیم ملی کشتی فرنگی کارگران کشور از جعفر جنگی دبیر انجمن کشتی کارگران کشور به خاطر حمایت و ترویج کشتی کارگری تقدیر کرد.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.