به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یداله امیری شامگاه چهارشنبه درباره این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بهبهان با همکاری ماموران انتظامی پاسگاه پل زهره این شهرستان، در اجرای طرح کنترل محور های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی ماموران پلیس از خودروی مورد نظر،مقدار 15 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان ادامه داد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مستقر در ایستگاه بازرسی امامزاده عبدالله هندیجان با همکاری ماموران انتظامی این شهرستان 40کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک جاسازی شده در بار یک خودروی سواری پراید را کشف کردند.
وی با بیان اینکه در این 2 عملیات در مجموع 55 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: در این رابطه 2 سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.
همچنین پیش از این در دهم فروردین ماه فرمانده انتظامی خوزستان از کشف بیش از 102 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در محورهای مواصلاتی خوزستان خبر داد.
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.