به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ازستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، « محمد مخبر» بیان کرد: با ایجاد اشتغال برای سه هزار و 500 نفر به صورت مستقیم، مجموع فرصت های اشتغالزایی بنیاد برکت (مستقیم و غیرمستقیم) در این استان به هشت هزار شغل افزایش خواهد یافت.
وی افزود:سه سال پیش قرارگذاشتیم به نیت 23 هزار شهید خوزستان، در این استان شغل ایجاد کنیم و هم اکنون 25 هزار شغل در 32 منطقه استان خوزستان ایجاد شده است.
وی گفت: توزیع 10 هزار بسته لوازم خانگی،و اجرای یک هزار و 886 طرح اشتغالزایی اجتماع محور و چهار هزار و 237 پروژه عمرانی در خوزستان از روز سه شنبه هفته جاری توسط بنیاد برکت آغاز شد.
وی بیان کرد: پس از جاری شدن سیل در خوزستان یک میلیون قلم اجناس مختلف اعم از چادر ، پتو ، چکمه و غیره توسط قرارگاه مرکزی و 14 پایگاه بین مردم توزیع شد و بیش از 2 هزار دام سبک و 10 هزار بسته نوشت افزار نیز به سیل زدگان این استان اختصاص یافت.
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به همکاری این ستاد با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با همکاری بنیاد مسکن بازسازی و تعمیر 20 هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته است.
/7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.