فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف بیش از 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی امامزاده عبداله با کنترل دقیق خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی ساینا حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: در بازرسی از این خودرو 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و 20 کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در ادامه اجرای این طرح ماموران پلیس شهرستان بهبهان با انجام اقدامات فنی و کنترل خودروهای عبوری در محور "دیلم – امیدیه" یک دستگاه خودروی ال 90 حامل مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف و در بازرسی از آن 32 کیلو و 850 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه در مجموع 102 کیلو و 850 گرم موادمخدر کشف شده، اظهار کرد: در این رابطه 6 قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.