به گزارش ایرنا دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در خوزستان روز سه شنبه در آیین اهدای لوازم خانگی به مردم خوزستان در اهواز بیان کرد: این بسته‌های لوازم خانگی که شامل یخچال، قالی و تعدادی وسایل آشپزخانه به ارزش 50 میلیون ریال است از امروز بین خانواده‌های آسیب‌دیده در مناطق سیل زده توزیع می‌شود.
جعفر حجازی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام از ابتدای سیل در خوزستان، جزو نخستین دستگاه هایی بود که وارد منطقه شدند و خدمات خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: خدمت به مردم خوزستان از بزرگترین افتخارات ماست و اکنون نیز اقدامات خوبی در کمک به معیشت خانوارها و همچنین اشتغال زایی روستاهای سیل زده خوزستان در دستور کار قرار گرفته است.
وی گفت: همچنین پیش از وقوع سیلاب خوزستان ، بیمه 143 هزار واحد مسکونی روستایی این استان انجام شده بود که یکی از اقدامات مهم و پیشگیرانه برای جبران خسارت‌ وارد شده به خانوارهای روستایی است.
وی افزود: هم اکنون کارشناسان بیمه در مناطق سیل زده خوزستان حضور داشته و در حال بررسی خسارت‌های ناشی از سیل هستند.
حجازی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در بخش دیگری از خدمات خود بیش از چهار هزار واحد مسکونی در شهرستان های آبادان و خرمشهر را با همکاری بنیاد مسکن احداث و امروز به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری می رساند.
به گزارش ایرنا آیین اهدای 10 هزار بسته لوازم خانگی به مردم سیل زده خوزستان و همچنین بهره‌برداری از یک هزار و 886 طرح اشتغال زایی و چهار هزار و 423 پروژه عمرانی برکت در خوزستان با حضور محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام،غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان این استان در محل انبار ستاد اجرایی فرمان امام در اهواز برگزار شد.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.