به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر روشندل روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس عقیدتی سیاسی پدافند ارتش در اهواز در سرسرای پدافند هوایی اهواز اظهار داشت : ارتش در استان‌های لرستان و گلستان نیز در کنار مردم حضوری فعال داشت و خدمات ارزنده ای ارایه داد.
وی بیان کرد : رژه روز ارتش نیز امسال کاملا متفاوت برگزار شد و ارتش بار دیگر نشان داد که در کنار مردم در تمامی شرایط سخت حضوری فعال دارد و در ادامه نیز ارتش دست از حمایت های خود از مردم آسیب دیده بر نمی دارد.
رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش همچنین گفت: اقتدار معنوی اهمیت بسزایی در ارتقای اقتدار نظامی دارد و اگر بتوانیم آن را به درستی محقق کنیم ،می توانیم اقتدار نظامی را همپای آن ارتقا بخشیم.
وی گفت: نقش جامعه روحانیت در تحقق اقتدار معنوی موثر است؛ همانگونه که روحانیون در کنار نیروهای مسلح تاکنون به وظیفه خود در تمامی عرصه ها به خوبی عمل کرده‌اند.
رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش گفت : اگر بتوانیم دل ها را به سوی معنویت سوق دهیم به وظیفه خود عمل کرده ایم و در غیر این صورت کارنامه خوبی به جای نگذاشته ایم.
آیین تکریم و معارفه رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش در اهواز روز یکشنبه با حضور رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش در محل پدافند هوایی ارتش در اهواز برگزار و در این مراسم حجت الاسلام فواد مرتضوی تکریم و حجت الاسلام مهدی کرمی معارفه شد.
حجت الاسلام فواد مرتضوی با حکم رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش به عنوان ارشد عقیدتی سیاسی های پدافند ارتش در خوزستان منصوب شدند.
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.