به گزارش ایرنا «سید هاشم» با هدف بازدید از مناطق سیل زده و روند امدادرسانی به آسیب دیدگان در راس هیاتی شامگاه یکشنبه به اهواز سفر کرد.
وی در جریان این سفر روز دوشنبه با حجت الاسلام عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر که در خوزستان به سر می برد دیدار کرد.
وی در این سفر همچنین از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خوزستان و بخش امداد هوایی و انبارهای امدادی دیدن، و در گزارشی از چگونگی جاری شدن سیل اخیر در خوزستان و روند عملیات امداد و نجات مطلع شد.
رییس دفتر منطقه ای «منا» (جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر شمال آفریقا و خاورمیانه) سپس از اردوگاه اسکان اضطراری شهید علی هاشمی در اهواز دیدن کرد.
وی همچنین درجمع خانواده های آسیب دیده حضور یافت و از نیروهای امدادی به خاطر تلاش و اقدامات بشردوستانه در سیل خوزستان تقدیر کرد.
بازدید از محل جمع آوری و بسته بندی کمک های مردم و نهادهای مختلف در سالن شهدای کارگر اهواز و سیل بند ورودی اهواز در پلیس راه قدیم اهواز، از برنامه های دیگر سید هاشم بود.
وی همچنین به صورت هوایی از مناطق سیل زده خوزستان دیدن و از نزدیک با ابعاد وسیع سیل در این استان آشنا، و تأسف خود را از این حادثه ابراز کرد.
سید هاشم سپس از اردوگاه های اسکان اضطراری در شهرستان شوش دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند امدادرسانی در این اردوگاه ها قرار گرفت.
وی در حاشیه این بازدید گفت: هدف از سفر ما به استان خوزستان بازدید از مناطق سیل زده و بررسی عمق این حادثه بود و بی شک در کنار جمهوری اسلامی ایران برای رویارویی با این حادثه بزرگ و تبعات آن و تلاش برای بازتوانی سریع خواهیم بود.
رییس دفتر منطقه ای «منا» شامگاه دوشنبه خوزستان را ترک کردند.
جمعیت هلال احمر خوزستان در جریان سیلاب اخیر 67 اردوگاه در استان برپا کرد که بیش از 117 سیل زده در این اردوگاه ها اسکان داده شدند.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.