به گزارش ایرنا رئیس الحشد الشعبی عراق در حاشیه ورود کمک های انسان دوستانه مردم عراق به سیل زدگان در مرز بین المللی شلمچه گفت:مردم عراق هیچگاه کمک های ایران در مبارزه با داعش را فراموش نمی کنند و ما در کنار مردم سیل زده ایران می مانیم.
ابومهدی المهندس اظهار داشت:ایران همواره در کنار مردم عراق بود و هیچگاه کمک های این کشور در مبارزه با داعش از ذهن مردم عراق فراموش نمی شود.
وی افزود:مردم عراق خود را در کنار مردم سیل زده ایران می دانند و تا هر زمان که لازم باشد به کمک های خود به مردم ایران ادامه می دهند.
ابومهدی المهندس گفت:ملت ایران و عراق رابطه دیرینه ای در زمینه های مختلف با هم دارند و اربعین حسینی بهترین گواه بر دوستی و همدلی این 2 ملت است.
به گزارش ایرنا این کمک ها که شامل 26 دستگاه کامیون حامل اداوات مهندسی از قبیل قایق، موتور برق و 6 دستگاه آمبولانس همچنین 20 دستگاه کامیون مواد غذایی و بهداشتی از طریق مرز شلمچه وارد کشور شده و برای توزیع راهی مناطق سیل زده استان خوزستان شد.
در پی طغیان رودخانه ها در استان خوزستان تاکنون به 270 روستا و هفت شهر هشدار تخلیه داده شده و بیش از 100 روستا نیز تخلیه شده اند.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.