به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری روز شنبه در دیدار با فرمانده تیپ المهدی (ع) با تقدیر از تلاش های سپاه پاسداران افزود: دشمن از اقتدار سپاه واهمه دارد و این نهاد ارزشمند را مانع رسیدن به اهداف شوم خود می داند.
وی ابراز داشت: مردم ما آگاهانه به تهدیدها و اقدام دشمن واقف هستند و خدمات شایان این مجموعه در دوران انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.
وی ادامه داد: اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جایگاه این نهاد ارزشمند را تقویت کرده و در واقع نشان دهنده واهمه دشمن از اقتدار سپاه است.
جهانگیری تصریح کرد: آمریکا ثابت کرده است که نه تنها با سپاه و بسیج بلکه با همه ملت ایران اسلامی و ارزش های فکری و دینی جامعه در طول انقلاب اسلامی مشکل داشته است.
وی گفت: اقدامات آمریکا در طول دهه های انقلاب در راستای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده اما دشمن باید بداند که با پشتوانه ملت ایران اسلامی ، تمام برنامه های آنها محکوم به شکست است.
او در بخش دیگری با اشاره به تلاش های مردم و مسئولان در خدمات رسانی به سیل زدگان خاطر نشان کرد : تلاش های انجام شده برای کمک رسانی به سیل زدگان قابل تقدیر است و مردم و مسئولان در کنار سیل زدگان خواهند بود.
این مسئول اضافه کرد : مردم و مسئولان با یک هدف مشترک برای تعالی جامعه اسلامی همراه هستند .
وی تاکید کرد:گروههای مختلفی در شهرستان اندیمشک متشکل از مردم و مسئولان برای خدمت به سیل زدگان در حال فعالیت هستند.

/6002/7281
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.