فرماندار ویژه آبادان گفت: باید نگران افزایش سیلاب‌های داخلی و خارجی که میزبان آنها خواهیم بود باشیم و به همین دلیل است که مستمر در حال اقدامات پیشگیرانه و انجام عملیات سیل بند هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، سید زین‌العابدین موسوی اظهار کرد: اینکه میزان خروجی آب سد موصل بر اثر باز کردن دریچه‌ها افزایش یافته و دجله و فرات را تحت تاثیر قرار می‌دهد خبر درستی است و نگرانی ما بابت افزایش دبی اروند است، اما قاعدتا آماده مقابله با این وضعیت و یا هر وضعیت دیگری هستیم.

وی افزود: از اصحاب رسانه که واقعا رسالت خبرنگاری را در این مدت علیرغم کمبودها به درستی انجام می‌دهند از جمله خبرگزاری‌ها و صدا و سیما سپاسگزارم.

فرماندار ویژه آبادان عنوان کرد: انتظار است که برخی رسانه‌ها اخبار را مستند و صحیح منتشر کنند تا مردم دچار سردرگمی نشوند؛ از جانب استاندار خوزستان یا بنده که لحظه‌ای حاضر به ارائه توضیحات هستیم مطالب واهی ننویسند و منتشر نکنند.

موسوی خاطرنشان کرد: در هرحال مردم عزیز ما حق دارند در آرامش باشند و اعلام می‌کنم وضعیت آبادان به هیچ وجه اکنون بحرانی نیست لیکن این باعث نمی‌شود که ما مسئولان بیخیال باشیم در حالیکه بحرانی نداریم.

وی ادامه داد: باید نگران افزایش سیلاب‌های داخلی و خارجی که میزبان آنها خواهیم بود باشیم و به همین دلیل است که مستمر در حال اقدامات پیشگیرانه و انجام عملیات سیل بند هستیم و این وظیفه ما است؛ مردم شریف و عزیز ما باید آرامششان تضمین شود و بنده و همکارانم که پذیرفتیم مسئول باشیم موظف به نوکری مردم و گزارش شفاف به آن بزرگواران هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.