سرهنگ عادل ساری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در منطقه شیبان اهواز اظهار داشت: همزمان با سرازیر شدن سیلاب در برخی از مناطق استان بخصوص منطقه بامدژ، زرگان اهواز و دشت آزادگان بیش از 200 نفر از نیروهای ناحیه امام علی(ع) سپاه ولیعصر(عج) خوزستان برای ترمیم سیل بندها وارد عمل شدند.
وی افزود: احتمال سرریز شدن سیلاب در منطقه زرگان اهواز با توجه به نزدیکی به هسته مرکزی شهر بیشتر از سایر مناطق است که با همت مردم، نیروهای بسیج و سپاه و همچنین دستگاه های خدمت رسان موفق به ترمیم سیل بند و جلوگیری از نفوذ آب به این منطقه شدیم.
فرمانده ناحیه امام علی(ع) سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: تا زمانی که گروه های جهادی با اعتقاد راسخ پای کارهستند، هیچ خطری مردم استان و اهواز را تهدید نمی کند لذا جای هیچ نگرانی نیست.
وی افزود: نیروهای ناحیه امام علی(ع) به غیر از اهواز در مناطق مختلف استان خوزستان بخصوص دشت آزادگان و بامدژ حضوری فعال دارند و مشغول به خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.
سرهنگ ساری اظهار داشت: سپاه ناحیه امام علی(ع) درایجاد و ترمیم سیل بندها در جاده ساحلی شرقی اهواز نیز ورود کرده و در کنار سایر دستگاه ها درحال خدمت رسانی است.
وی ادامه داد: گروه های جهادی در هر زمانی که مردم نیاز به کمک داشته باشند در صحنه حاضر می شوند و در صورت نیاز نیز بر تعداد این نیروها افزوده می شود.
فرمانده ناحیه امام علی(ع) سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: اکنون 15 گروه جهادی درمنطقه بامدژ و دشت آزادگان به مردم آسیب دیده خدمت‌ رسانی و در زمینه جابجایی اهالی روستاها تلاش می کنند.
وی از مردم خواست در این شرایط بحرانی با بسیج و سپاه همکاری کنند تا این بحران به خوبی پشت سر گذاشته شود.
بارش های روزهای اخیر در بالادست باعث افزایش دبی آب رودخانه کارون، دز و کرخه شده که آبگرفتگی تعدادی از روستاها را در استان خوزستان موجب شده اند.
امدادرسانی به سیل زدگان در نقاط مختلف استان خوزستان به صورت شبانه روزی ادامه دارد.
دبی خروجی سد دز بیش از سه هزار مترمکعب و سد کرخه یکهزار و 700 مترمکعب است.
7152/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.