رییس انجمن دفاتر مسافرت هوایی و جهانگردی خوزستان در این باره بیان کرد: اختلال در تردد ریلی و جاده ای موجب شده تا مردم به سمت تهیه بلیت هواپیما هجوم آوردند و این امر باعث افزایش قیمت ها شده است.
عبدالامیر خوانساری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه قیمت بلیت هواپیما شناور است ، افزود:پیش بینی می شود که این قیمت ها پس از اتصال شبکه ریلی خوزستان به تهران و نیز برقراری تردد جاده ای، مجدد عادی شود.

** شرکت های هواپیمایی در حال تخلف هستند
وی کنونی قیمت بلیت مسیر اهواز - تهران را بین هفت میلیون و 500 هزار ریال تا هشت میلیون ریال اعلام کرد و افزود: شرکت های هواپیمایی در حال تخلف از قوانین هواپیمایی کشوری هستند.
خوانساری گفت: سازمان هواپیمایی کشوری برای بلیت هواپیما سقف و کف تعیین کرد بطوری که مسیر اهواز - تهران و یا برعکس بین یک میلیون و 500 هزار ریال تا چهار میلیون ریال است اما شرکت های هواپیمایی این قیمت ها را رعایت نمی کنند.
رییس انجمن دفاتر مسافرت هوایی و جهانگردی خوزستان ادامه داد: مجوز پروازی این شرکت ها بر عهده سازمان هواپیمایی کشور است و از این طریق می توان شرکت ها را به انجام تعهدات مجبور کرد.
به گفته وی در این سازمان اراده ای برای برخورد و یا تمکین شرکت ها برای رعایت حقوق مصرف کننده ندارد.
تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، بندرعباس، ساری، مشهد، کیش، عسلویه و خارک از جمله مسیرهای پروازی از فرودگاه اهواز و بر عکس در کشور هستند.
9931/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.