به گزارش ایرنا اسحاق جهانگیری در جریان بررسی وضعیت سیل بندهای زاویه های دزفول به استاندار خوزستان و فرماندار دزفول گفت: امکانات لازم برای ترمیم سیل بندهای دزفول و جلوگیری از ورود آب به روستاهای زاویه ها افزایش یابند.
وی افزود: تمام امکانات لازم برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت به شهرها و روستاها باید بسیج شوند البته استاندار خوزستان و سایر مسئولان این استان از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکرده اند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز در این بازدید با بیان اینکه سیل بند روستاهای زاویه ها از نواحی پر خطر این شهرستان هستند، گفت: ارتش، بسیج و همه دستگاه ها امکانات خود را برای ترمیم این سیل بندها بسیج کرده اند.
محمد حیدری با بیان اینکه سیل بند زاویه ها برای سومین بار است که ترمیم می شود، افزود: دیواره جدیدی در کنار این سیل بند در حالت ایجاد است.
عباس پاپی زاده نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به خطرات شکستن سیل بند زاویه ها عنوان کرد: این سیل بندها وضعیت نرمالی ندارند و درصورت شکسته شدن، اهالی 15 روستا را با مشکل جدی مواجه می کنند.
حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول نیز با تقدیر از تلاش های مسئولان برای کمک به سیل زدگان نقاط مختلف کشور اظهار داشت: دولت به صورت چابک در سراسر کشور به سیل زدگان کمک کرد و گروه های مردمی نیز به خوبی وارد عمل شدند.
اهالی روستاهای زاویه ها نیز خواستار تخصیص امکانات بیشتر برای ترمیم سیل بندها شدند.
در زمان حضور معاون اول رئیس جمهوری بخشی از سیل بند زاویه ها فروریخت.
جهانگیری روز دوشنبه همراه با جمعی از مسئولان از سدهای دز و کرخه نیز بازدید و از نزدیک وضعیت این سد را بررسی کرد.
وی علاوه بر بازدید از سدهای دز و کرخه در نشست هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان نیز شرکت می کند.
حضور در روستاهای در معرض خطر سیلاب در حاشیه رودخانه های دز، کرخه و کارون از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهوری عنوان شده است.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.