به گزارش ایرنا استاندار خوزستان، معاون هماهنگ کننده ارتش، فرمانده نیروی زمینی سپاه، استاندار خوزستان، نمایندگان دزفول و اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرمانده تیپ سه لشکر ولی عصر، فرمانده قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و کشوری، جهانگیری را در این بازدید همراهی کردند.
سعید رئوفی نسب مدیرعامل سد و نیروگاه دز در این بازدید با اشاره به آخرین وضعیت این سد گفت: در حال حاضر ورودی سد دز چهار هزار و 500 مترمکعب بر ثانیه و خروجی آن یکهزار و 800 مترمکعب است.
معاون اول رییس جمهوری در سفر 2 روزه خود به استان خوزستان علاوه بر بازدید از سدهای دز و کرخه در نشست هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان نیز شرکت می کند.
حضور در روستاهای در معرض خطر سیلاب در حاشیه رودخانه های دز، کرخه و کارون از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهوری عنوان شده است.
جهانگیری پیش از این برای بررسی وضعیت سیلاب به استان لرستان سفر کرده بود.
حجت الاسلام روحانی رییس جمهوری نیز روز جمعه هفته گذشته در سفر به خوزستان همراه با چند وزیر، وضعیت نقاط سیلابی را بررسی و دستور پیگیری حل مشکلات را داد؛ اردکانیان وزیر نیرو به دستور رییس جمهوری برای مدیریت سیلاب در خوزستان ماند.
سازمان آب و برق خوزستان در روزهای اخیر با صدور چند اطلاعیه نسبت به وقوع سیل در حوضه رودخانه های دز، کرخه و کارون هشدار داده و اعلام کرده سه شهر و 51 روستا در حوضه کرخه، 18 روستا در حوضه دز و 18 روستا در حوضه کارون در معرض سیلاب هستند و دستگاه های اجرایی باید آمادگی تخلیه آنها را داشته باشند.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.