به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری روز یکشنبه در نشست ستاد بحران اندیمشک در محل فرمانداری بیان کرد:تیم های عملیاتی و امدادی تشکیل شده تا در صورت نیاز برای خدمات رسانی به مناطق مختلف اندیمشک و حومه اقدام کنند.
وی گفت:بازدیدهای مختلفی از وضعیت سدهای کرخه و دز انجام شده و شرایط به طور لحظه ای رصد و پیگیری می شود.
جهانگیری با تاکید بر لزوم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی اندیمشک افزود: تاکنون مشکل خاصی در این شهرستان نداشته ایم و به برخی روستاهای در معرض خطر ، هشدار لازم انجام و نسبت به تخلیه منازلی که در حریم رودخانه هستند اقدام شده است.
وی از بخشداران خواست نسبت به اطلاع رسانی بیشتر و هشدار به شهروندان برای خودداری از تردد در مسیر سیلاب احتمالی و حریم رودخانه ها اقدام کنند.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:کلیه مسئولان و مردم همه باید همدل بوده و برای شرایط بارندگی و سیلاب احتمالی تلاش و همکاری کنند.
فریدون حسنوند افزود: بارندگی در مناطق بالادست، و آورد آب به سدهای کرخه و دز از دغدغه های همه ما است که به مدیریت و تلاش جدی نیاز دارد.
وی با اشاره به لزوم خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی در شرایط کنونی گفت: مدارس ، مساجد و سایر اماکن در اندیمشک باید مهیا باشند تا در صورت لزوم نسبت به اسکان اقدام شود.
حسنوند از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا پایان موج بارندگی ها برای خدمات رسانی احتمالی به مردم به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان باشند.
بخشدار الوار گرمسیری نیز گفت: برخی راه های روستایی این بخش در اثر بارندگی دچار خسارت شده اند و بند آبی روستای ولیعصر (عج) تخریب شده است.
عباس پاپی افزود: در پل تاکاب و روستاهای اطراف آن نیز مشکلاتی داریم که تلاش برای رفع این مشکلات در حال انجام است.
رضا شریفی شهردار اندیمشک هم گفت:کلیه تجهیزات و امکانات لازم برای بارندگی آماده شده و در چند روز گذشته لایروبی در برخی مناطق به منظور جلوگیری از آبگرفتگی انجام شد.
7281/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.