به گزارش ایرنا، داوود محمدی روز چهارشنبه در بازدید از روستای سلطان آباد از توابع بخش کوهین افزود: روستاییان به عنوان بخش مهمی از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و همچنین حافظان طبیعت کشور و استان مستحق دریافت بهترین خدمات از سوی دستگاه ها هستند.
وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی خدمات فراوان و متنوعی به روستاها ارایه شده است، اظهار داشت: با این وجود هنوز جای کار زیادی وجود دارد و هر قدر هم به اهالی این مناطق خدمت کنیم باز کم است.
محمدی با اشاره به تنگناهای مالی و اقتصادی کشور، اظهار داشت: کاهش درآمدهای نفتی کشور به دلیل تحریم ها مشکلاتی را برای تامین اعتبار طرح های عمرانی ایجاد کرده است با این وجود مدیران همه عزم و تلاش خود را برای ارتقای خدمت رسانی به مردم از جمله در روستاها به کار گرفته اند.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به مشکل تامین آب شرب در برخی روستاهای استان، اظهار داشت: مشکلات این حوزه با انتقال آب سد طالقان به قزوین، بسیاری از شهرها و روستاهای استان حل می شود.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که چهره روستاها را در سال های اخیر بهتر از قبل کرده، تخصیص اعتبارات از محل درآمد ارزش افزوده به روستاها و دهیاری ها است که این رویه در بودجه 98 نیز ادامه دارد.
محمدی با بیان اینکه تامین اعتبار برای طرح های عمرانی روستاها کار دشواری است، یادآور شد: به عنوان مثال در یک مقطع که وزارت نفت برای گازرسانی به روستاها اظهار ناتوانی کرد به بانک ها مراجعه کردیم و با دریافت تسهیلات شرایط گازرسانی را فراهم کردیم.
وی در ادامه بر تسریع در حل مشکلات و رفع نیازهای اهالی روستای سلطان آباد کوهین از جمله ترمیم و بهسازی بند سنگ ملاتی، ایجاد فضای سبز و طرح هادی تاکید کرد.
روستای سلطان آباد از توابع بخش کوهین شهرستان قزوین است.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.