مصطفی سمالی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای موج بارشی فعلی در روز یکشنبه تا ساعت 10:30 سه‌شنبه در ایذه 164.3 میلی متر باران باریده است و با توجه به نقشه جغرافیائی این میزان بارش موجب طغیان رودخانه ها، مسیل‌ها و کانال‌های دفع فاضلاب سطحی شد.
وی افزود: چند منزل مسکونی در مناطق مختلف ایذه دچار آب گرفتگی شد که با تلاش نیروهای امدادی هم اکنون اوضاع تحت کنترل قرار گرفته است.
فرماندار ایذه با بیان اینکه تمام مسیرهای روستایی و بین شهری منتهی به شهرستان ایذه هم‌اکنون باز هستند تأکید کرد: گردشگران و همشهریان ایذه‌ای از حضور در ارتفاعات وحریم رودخانه‌ها خودداری کرده و از پارک خودرو در مناطق پست و کنار کانال‌های سطحی دفع فاضلاب در سطح شهر پرهیز کنند.
رییس ستاد مدیریت بحران ایذه از آماده باش تمام نیروهای امدادی و اعضای این ستاد خبر داد و اذعان کرد: این موج بارشی تا پایان وقت امروز با شدت کمتر در منطقه فعال خواهد بود.
وی با تقدیر از مردم ایذه برای اسکان مسافران نوروزی در منازل خود گفت:چندین محل را برای اسکان اضطراری در نظر گرفته بودیم اما مردم نوع دوست، مهمان نواز و باغیرت ایذه‌ای به صورت خودجوش وارد عمل شده و تعداد زیادی از مسافران در راه مانده را در منازل شخصی خود اسکان دادند.
9434/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.