فرماندار شاهرود از مسدود شدن محور توسکستان و خوش ییلاق شاهرود به دلیل بارش برف خبرداد.

به گزارش ایلنا، محمد کرم محمدی با بیان اینکه محور‌های توسکستان و خوش ییلاق به دلیل بارش برف و عدم دید کافی مسدود شده است، گفت: عوامل راهداری و ستاد مدیریت بحران فرمانداری شاهرود با تمام تجهیزات برای بازگشایی این دو مسیر به محل مورد نظر اعزام‌ شده است.

وی با بیان اینکه در راه ماندگان در مسجد و راهدارخانه گورخان خوش ییلاق اسکان داده شدند، اضافه کرد: دو اکیپ هلال احمر برای امدادرسانی به مسافران در محل حضور دارد و همچنین لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار نیز آماده خدمت‌رسانی به درراه ماندگان است.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه محور کوهستانی شهر مجن مسدود نیست، اما به دلیل بارش برف و کولاک تردد در آن به‌ سختی صورت می‌گیرد، ابراز داشت: به مسافران نوروزی توصیه می‌شود که تا بازگشایی کامل مسیر و برقراری تردد آرام و روان در این محور‌ها از سفر‌های غیر ضروری پرهیز و در شاهرود اقامت کنند.

محمدی در ادامه تصریح کرد: هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس و واحد‌های اقامتی شاهرود برای اسکان مسافران نوروزی و در راه ماندگان آماده و تجهیز شده است لذا توصیه می‌شود مسافران از هرگونه شتاب و عجله در رسیدن به مقصد پرهیز کرده و قبل از سفر از بازگشایی کامل مسیر مطلع شوند.

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شاهرود آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، اضافه کرد: از مسافران تقاضا می‌شود قبل از سفر حتماً خودروی خود را به امکانات زمستانی مجهز و زنجیر چرخ و سوخت کافی نیز به همراه داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.