محمد سبزه زاری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان بارندگی در شوش 21.6، لالی 14.7، صفی آباد دزفول 14.2، مسجدسلیمان 10.4، بستان 8.6، گتوند 8.5، ایذه و دهدز 7.8، شوشتر 6.8، اهواز 3.8، کشاورزی اهواز 3.6، آبادان 1.8، رامهرمز و شادگان 1.2 میلیمتر گزارش شده است.
وی افزود: همچنین میزان بارندگی در سطح شهر دزفول 36، شهر اندیمشک 34، سردشت 38، سوسن 21، شیوند 18، مال آقا هفت و قلعه تل پنج میلیمتر ثبت شده است.
سبزه زاری ادامه داد: سامانه بارشی که یکشنبه صبح در استان فعال شده تا اوایل وقت چهارشنبه حاکم است و به طور متناوب موجب رگبار، رعد و برق و در برخی از نقاط بارش به صورت رگباری همراه با ریزش تگرگ و وزش باد شدید می شود.
مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: مجموع بارش ها در ارتفاعات، مناطق شمالی و شرقی استان خوزستان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه شدت بیشتری دارد.
وی اظهار داشت: از ابتدای سال زراعی (یکم مهر 97) تا پنجم فروردین ماه اسل 98، بیشترین میزان بارندگی در حسینیه اندیمشک به میزان 957.5 میلیمتر ثبت شده است.
براساس اخطاریه اداره کل هواشناسی خوزستان، فعالیت سامانه بارشی آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها را در پی خواهد داشت.
خروج مدیران، مسئولان و فرمانداران استان خوزستان با توجه به شدت گرفتن سامانه بارشی از روز یکشنبه هفته جاری و احتمال وقوع سیلاب به خارج استان ممنوع شد.
3004/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.