به گزارش ایرنا، امیر حسن سیفی در نشست خبری در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیان کرد: در نمایشگاه «آب‌تیمور» در 15 کیلومتری اهواز گزارش عملکرد کامل ارتش در عمر با برکت انقلاب اسلامی، به ویژه ماه‌های ابتدایی جنگ تحمیلی به نمایش گذاشته می شود.
وی ادامه داد: همچنین در نمایشگاهی در خرمشهر بخشی از توان نیروی دریایی ارتش در معرض دید عموم از جمله کاروان های راهیان نور است.
فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش اضافه کرد: نوروز امسال در نمایشگاهی که در منطقه میشداغ خوزستان برگزار می شود، با حضور وابستگان نظامی یک عملیات دفاع مقدس بازسازی خواهد شد.
به گفته وی ، توانمندی هوایی ارتش در دفاع مقدس نیز در پایگاه چهارم شکاری نیروی هوایی دزفول به نمایش گذاشته می‌شود.
امیر سیفی با بیان اینکه راهیان نور هر سال 10 درصد با افزایش زائر روبه رو است، گفت: پارسال 70درصد کسانی که در اردوهای راهیان نور شرکت کردند جوان بودند.
وی ادامه داد:ما در اردوهای راهیان نور علاوه بر نشان دادن وضعیت موجود کشور، شرایط مطلوب را تبیین و به نقش نیروهای مسلح اشاره می‌کنیم.
وی افزود: حوادث دوران دفاع مقدس باید به شکل واقعی به نسل جوان منتقل کنیم، ضمن اینکه برنامه ریزی برای راهیان نور طوری باشد که مردم‌ امید خود را به آینده کشور از دست ندهند.
فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش همچنین ضمن یادآوری عملیات های کربلای چهار و کربلای پنج گفت: مقاصد، نیات و اهداف یک عملیات جزو اسرار هستند و نباید آنها را بازگو کرد؛ زمانی که بخشی از اسرار را بازگو می کنیم، شبهه ایجاد و منجز به هیاهو می شود.
امیر سیفی همچنین به دریافت نشان ذوالفقار توسط سرلشگر قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: سرلشگر سلیمانی تنها یکی از فرماندهان و نیروهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ فرماندهان دلاوری همچون سلیمانی در نیروهای مسلح موج می زنند.
سیام*9612**1601** 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.