معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از انجام عملیات مطالعاتی به منظور ایجاد مجتمع و اسکله تفریحی گردشگری در بحرکان هندیجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، احسان زارع‌اصل اظهار داشت: به منظور ایجاد مجتمع و اسکله تفریحی گردشگری در هندیجان، گروه مهندسین مشاور از سوی اداره‎کل میراث فرهنگی استان انتخاب شده و هم‎اکنون مراحل مطالعاتی این پروژه‎ها به صورت همزمان در حال انجام هستند.

وی با بیان این‎که 180 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای انجام این مطالعات تخصیص یافته است، ادامه داد: در این مطالعات علاوه بر بررسی چگونگی طراحی مجتمع گردشگری و اسکله تفریحی، نوع اقدامات لازم در راستای جلب گردشگر و ارائه رفاهیات به گردشگران واکاوی می‎شود.

معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: ایجاد مجتمع و اسکله تفریحی گردشگری در بحرکان هندیجان در جذب هر چه بیشتر گردشگران به استان خوزستان بسیار مؤثر خواهد بود.

زارع‌اصل بیان کرد: باتوجه به پیگیری‎های انجام‎شده، پس از اتمام مطالعات، با حضور سرمایه‎گذاران و مشاوران مجرب فازهای بعدی این طرح انجام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.