به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان
اهواز گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای‌ امنیت اجتماعی به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در استفاده ناصحیح از مواد محترقه در روزهای پایانی سال، ماموران کلانتری 13 اهواز یک نفر را که اقدام به فروش و توزیع مواد محترقه غیرمجاز می کرد، شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ محسن دالوند افزود: ماموران سه هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را از وی کشف و ضبط کردند.
وی بیان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در ایام پایانی سال امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند برابر قانون رفتار خواهد کرد.

** کشف 6 هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در مسجدسلیمان
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان نیز از‌ کشف 6هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در بازدید از 17 واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی حسینی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای‌ امنیت اجتماعی و به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در استفاده از مواد محترقه در روزهای پایانی سال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مسجدسلیمان با اقدامات اطلاعاتی، 17 باب مغازه را که در زمینه فروش و توزیع مواد محترقه غیرمجاز فعال بودند، شناسایی کردند.
حسینی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی مسجدسلیمان پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازدید از واحدهای صنفی مذکور 6 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با بیان اینکه متهمان به مرجع قضایی تحویل داده شدند گفت: به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می شود.
پیش از این نیز در 19 اسفند جاری  9 هزار و 302 عدد مواد محترقه غیرمجاز در آستانه شب چهارشنبه سوری، توسط ماموران انتظامی در اهواز و بهبهان کشف و ضبط شده بود.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.