رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دزفول روز سه شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: بارش برف در مناطق کوهستانی دزفول موجب مسدود شدن مسیر برخی روستاها شده بود که با تلاش و امکانات راهداری، مسیر سالند به احمدفداله که راه ارتباطی به روستاهای دهستان های احمدفداله و دره کاید است، بازگشایی شد.
منصور نظریان سیاهپوش افزود: تمام مسیرهای ارتباطی شهرستان دزفول در حال حاضر باز هستند و مشکلی برای تردد اهالی کوهستانی وجود ندارد.
به گزارش ایرنا مناطق کوهستانی دزفول از جاده های ناایمن برخوردارند و با بارش برف و باران امکان تردد اهالی در آنها غیرممکن و مشکل می شود.
نبود جاده یکی از مهمترین نیاز اهالی کوهستانی دزفول بویژه دهستان دره کاید و احمدفداله است که در برخی موارد با بسته شدن جاده، چرای دام نیز مختل می شود.
بخش های سردشت و شهیون دزفول افزون بر 70 درصد مساحت دزفول را در بر می گیرند و جاده مناسب ندارند.
جاده 120 کیلومتری دزفول تا دهستان های احمدفداله و دره کاید با وجود سخت گذر و سنگلاخی بودن در هر بارندگی در فصل پاییز و زمستان مسدود شده و در عمل ارتباط زمینی این مناطق با یکهزار و 200 خانوار پراکنده روستایی و عشایری برای چند روز قطع می شود به طوریکه تنها از طریق بالگرد می توان به این مناطق دسترسی پیدا کرد.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.