حسین اسدی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان پسر و دختر شهرستان گتوند در این جشنواره موفق به کسب 10 رتبه اول، 2 رتبه دوم و 10 رتبه سوم شدند.
وی اظهار داشت: محمد جلالوند در بخش پسران در رشته حفظ کل قرآن، امیر صالحی زاده، جواد یعقوبی و حمیدرضا کلانتری در رشته نهج البلاغه، محمدرضا محمد امین و علیرضا محمد امین نیز رتبه اول رشته قرائت را کسب کردند.
وی ادامه داد: حسن شریفی رتبه دوم رشته حفظ عمومی، عباس جهانبخش رتبه سوم احکام، محمد یوسف هزاره رتبه سوم اذان، اسماعیل بهرامی پور رتبه سوم تفسیر قرآن، حسین رضایی رتبه سوم رشته مداحی و امید غنی پور رتبه سوم رشته نهج البلاغه در بخش پسران را کسب کردند.
مدیر آموزش و پرورش گتوند به رتبه های کسب شده در بخش دختران اشاره کرد و گفت: منصوره صالحی رتبه اول رشته نهج البلاغه، ساحره بربری رتبه اول صحیفه سجادیه، زهرا یوسفی و مبینا ابراهیمی رتبه اول تفسیر، طاهره شریف رتبه دوم نهج البلاغه، نیلوفر چراغی رتبه سوم حفظ، آیدا رضایی، یگانه قربانی و زهره خلیلی رتبه سوم صحیفه سجادیه و مرضیه نجفی رتبه سوم تفسیر را بدست آوردند.
اسدی پور دعوت چهار داور از بانوان شهرستان گتوند به جمع داوران مسابقات قرآن، عترت ونماز استان را از دیگر عناوین کسب شده در این جشنواره نام برد.
وی افزود:حدود 200 نفر به عنوان مربی، داور سرپرست و سایر عوامل اجرایی جشنواره، دانش آموزان را همراهی کردند ضمن اینکه آموزشگاه های مهد دانش شهرسماله و فردوسی گتوند برای اسکان و آموزشگاه بابایی شهر سماله برای آزمون های دانش آموزان در نظر گرفته شد.
مدیر آموزش و پرورش گتوند یادآور شد: جشنواره قرآن،عترت و نماز دانش آموزان استان خوزستان در سه قطب استان خوزستان برگزار می شود که بعد از اعلام نتایج نهایی نفرات برگزیده در فروردین سال آینده به مسابقات نخبگان در شهرستان رامهرمز دعوت می شوند.
به گزارش ایرنا، جشنواره قرآن قطب 2 استان خوزستان ، هشتم و نهم اسفند در بخش پسران و دهم و یازدهم اسفند در بخش دختران به میزبانی شهرستان گتوند و با حضور دانش‌آموزان شهرهای گتوند، ناحیه یک و سه اهواز، شوشتر، باغملک، مسجدسلیمان، صیدون، لالی، دهدز، اندیکا، باوی، ایذه، هفتکل و عشایر در مصلای امام خمینی(ره) گتوند و فاطمیه شهر ترکالکی این شهرستان اجرا شد.
شهرستان گتوند حدود 11هزار و500 دانش آموز شهری و روستایی و یکهزار و 600 دانش آموز عشایری دارد.
7467/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.