به گزارش ایرنا حمیدرضا منصوری روز شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش آموزشی قوانین مرتبط با قاچاق کالا و ارز در سالن جلسات ستاد نظارت گمرکات خوزستان اظهار داشت : هماهنگی دستگاه های اجرایی ، برطرف کردن تفاوت های نگرش و برداشت ها از قانون و همچنین بخشنامه های صادره از جمله اهداف اصلی برگزاری این همایش است.
وی افزود: هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی، نهادهای رسیدگی کننده، کاشف و ضابطین در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از دیگر اهداف این جشنواره است .
منصوری تصریح کرد : برگزاری این همایش ها موجب ارتقای سطح کیفیت آرای صادره بوده و در رسیدگی هرچه بهتر و سریعتر به پرونده ها و استفاده از قوانین و دستورالعمل های مرتبط مؤثر است.
وی بیان کرد: سرعت و دقت در رسیدگی، صحت و متقن بودن آرا نیز یکی از اهداف اصلی این آموزش ها به شمار می رود.
مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: این همایش آموزشی تاکنون در 11 استان از جمله سمنان، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، هرمزگان و بوشهر برگزار شده و برای سایر استان ها نیز در سال آینده برگزار می شود.
همایش آموزشی قوانین مرتبط با قاچاق کالا و ارز روز شنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن جلسات ستاد نظارت گمرکات خوزستان برگزار شد.
در این همایش عبدالمجید اجتهادی مدیرکل پیشگیری و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و خدمات سازمان تعزیرات حکومتی، حمیدرضا منصوری مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان تعزیرات حکومتی، رضا سعیدی مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان، علی قبادی معاون امور گمرکی، ستاد نظارت گمرکات خوزستان، سید رضا حسام مدیر اموال تملیکی خوزستان و دیگر اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق خوزستان حضور داشتند .
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.